tisdag 26 juni 2012

Sol =)

Åh, vad man är lättroad! Kallt i morse så på med tröja o jacka, började redan kl 6 så då är det inte så lätt att veta hur det kommer att bli mitt på dagen. Idag slutade jag kl 10, jag säger det igen..Hurra för halvtid, synd att man inte kan leva på det i vanliga fall. Nåja, jag njuter så länge det varar o tempot är banne mig  inställt på speedo de där fyra timmarna så jag tror nog att jag jobbar på rätt bra ändå. Jag träffade en kompis i dag som kom med överraskningsutflykt, solen sken o det var varmt när jag kom ut från jobbet! Hon hade packat filt o picknickorg o vi for iväg ut till havet. Såå skönt! Sittande i solen o i lä..mm!  O så go macka med kaffe o så liten kaffe! Jamen, livet blir rätt lätt just där o då =)
Dopp i havet, nej- 15* är för kallt, t om för mig. Men längtar ...det gör jag!
Väl hemma igen så hade jag mer lust o ork till att ta itu med vårt apotekarskåp fyllt med glas o porslin. Nu är hela innehållet nedpackat, lådorna sorterade o klara att bara lyftas ut. Skönt! Flyttpackningen är därmed inledd mer på riktigt =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar