torsdag 12 juli 2012

Hårt tumgrepp!

Åhå, risk för kramp! Jag har just tryckt in ett bidrag till tävlingen om ett halvårsförbrukning av Lindts choklad hos "Att vara någons fru". Det skulle ju pigga upp i detta ruskväder att få en möjlighet att prova sig fram i hela den världen av smaker o kombinationer. Utöver att äta rutorna rakt av kan man ju hitta på så mycket annat.  Tävlingen pågår till 19 juli o har du inte tävlat ännu så hinner du ännu =) Emmas blogg finner du i min blogglista.. Nu håller jag mina tummar o tår för vinsten!

Skall jag skildra min dag idag så blir det regnbilder o bilder av kartonger tror jag, nu kan jag inte rymma någonstans idag utan måste ta itu med de där kartongerna igen. Nåja, en o annan kopp kaffe med lilla datorn i knät.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar