tisdag 3 juli 2012

Punsch mums

...Men så sugen jag blev av ett recept ur senaste Lantliv o milde himmel vad det luktar gott just nu i huset =) Lite så är det att jag hittar på en hel del annat än det jag borde, dvs packa ned hemmet! Istället ser det ut så här emellanåt:


Jaja, jag måste ju få fundera på i vilken låda jag skall lägga ditten eller datten, planering är viktigt...hrrmm!
O nu, ja nu har jag alltså bakat en Kaneldoftande Strandkaka, den kanske ger mig lite ny energi? Tillsammans med jordgubbar o mjukvispad grädde mmm. Nej, minst en låda till innan jag fastnar i tangenterna!




2 kommentarer:

  1. Det där ser ut som en riktigt bekväm sysselsättning som jag definitivt tänkt ägna större delen av kvällen åt. Skönt. Kram

    SvaraRadera
  2. Hmm, jo- det var rätt trevligt..en stund..sedan blir jag rastlös o börjar titta mig runt omkrong igen- på röran: Usch! Kram!

    SvaraRadera