tisdag 25 september 2012

Nja till Missoni..

..eller kanske tom NEJ, jag blir stressad av både mönstret o färgerna. För mig ser det ut som arga kläder o jag skulle garanterat försvinna i dem..Men, visst kan dessa färger o mönster vara snyggt..på andra =)


Jag längtar istället efter mysiga stickade koftor o tröjor, både finstickade o grova. Gärna flera stycken. Jag vill ha något under dunvästen när den nu kommer fram o jag vill ha en längre variant till klänningar, ja som sagt: flera stycken..O så sjalar, halsdukar, ponchos, allt som går att burra in sig i..

1 kommentar:

  1. Åhh, jag har inte ens tittat på det, men det är väl lite blandat för mig. Tycker om Missoni om det är ett plagg och inte kommer för nära ansiktet liksom. Klänningarna kan vara fina, men håller med om att mönstret kan vara lite stressigt. Kram

    SvaraRadera