onsdag 27 februari 2013

En lugn dag

En lugn dag blir det idag..en träff med en kompis på dagen o sonen på kvällen. Behöver göra lite saker o träffa lite folk för att skingra tråkiga tankar. I morgon åker jag till sjukhuset igen för att bli av med gipset. Det skall bli så skönt o äntligen kanske jag kan få på mig vilka kläder som helst o dessutom stänga jackan utan att ha handen/armen utanför. Ett träningsprogram får jag säkert med mig också som jag skall roa mig med. Sedan kanske det kan var dags att uppsöka närmaste gym för att inte fortsätta med den här slöa tillvaron. Jag kan ju gå dit o kolla om det finns något jag kan göra. För även om gipset försvinner kommer jag vara rätt begränsad i rörligheten. Klart är att jag behöver göra annat än bara umgås med mina egna tankar..


.Kika in på ovanstående länk till Hildas hem, mycket skojigt finns det där =) O vips har man annat att tänka på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar