torsdag 9 januari 2014

Sjuk..

Blä...efter ljuvliga dagar i vårsol o go värme kom ett bakslag i form av superduperförkylning. Nog för att jag var halvsnorig före vi reste men himmel vad det slog till en dag efter vi kom hem. Kanske var det väderomslag o flygandet som blev den utlösande faktorn..
Ett försök till att jobba men eftersom första dagen skulle bestå av jobb mellan 7-13 o sedan utbildning mellan 13-17 så gav jag upp o åkte hem efter första delen. Ringde in en kollega som vill gå utbildningen istället o tog bussen hem mot min säng. Sov bort större delen av dagen o kvällen, gjorde ett försök att vara vaken en stund på kvällen för att få i mig lite mat men det gick inget vidare så det blev sängen igen. Idag är det fortsatt snuvigt med ett konstant lock för öronen..Trött är jag så det blir säkerligen horisontalläge även denna dag. Blä om igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar