onsdag 26 mars 2014

Ledig dag..

Jobbhelg stundar o därför har jag nu två lediga vardagar på raken, så så skönt! Idag har jag startat med ett vattenpass o kommer gå på ytterligare ett i kväll. Har en kompis som kör prova-på-vecka o som sagt...då får man vara snäll o hänga på =) Första passet var styrka, mycket hantlar. Passet senare blir det cykel/box, också det i vattnet. Trivs med vattenträning o även om det kan verka mesigt så är det effektivt. Jag har fortfarande knas med händer o rygg så vatten gör det möjligt att hålla igång o då får det vara bra så.
Vi handlade lite nötter o annat skoj på vägen hem. Butiken Fram ligger nära Järntorget o har ett stort sortiment på nötter, linser, fröer o annat. Ekogrönt o en del chark o mejerivaror finns också. Nu storhandlar vi inte allt där men gör man en del inköp ekologiskt är det ju bra.


Nu blir det en kopp kaffe hemma innan jag tar mig ned på stan igen. Jag skall kolla på Stadium efter ett par nya träningsbyxor o  sedan uträta lite andra ärenden när jag ändå är där.  Nya blommor kanske? Gärna då en hortensia o varför inte en rosa, jag har ingen vidare hand med jsut hortensior o den på bilden dog en långsam död. Skall försöka passa dem bättre hädanefter :)




3 kommentarer:

  1. Jag vill också handla där :) Hortensia är en vacker blomma kramar til dig

    SvaraRadera
  2. Som vanligt glömde jag skriva Stina

    SvaraRadera
  3. Kära Anonym =) /Stina, vi handlar där när du kommer hit o hälsar på ;)

    SvaraRadera